Strona Główna

sobota, 19 października 2013

Pierwszy post

 Cześć :) Moim powodem stworzenia bloga jest takie, że nie mogłam znaleźć stałego miejsca, gdzie mogłabym umieszczać i dodawać zdjęcia Kentucky'iego. Właśnie tak pomyślałam o blogu xD

Chciałabym dodać, że byłam z Kentucky'im na pierwszych zawodach agility z kursu i zajęliśmy 4 miejsce :)
Niektórzy z was już wiedzą o zawodach z bloga o Okruszku - kundelek o wielkim sercu :D. Również chciałam dodać , że obecnie Kentucky ma 2,5 lat i jest psem rasy  Owczarek Australijski.




4 komentarze:

  1. Jee moje zdjęcia =)
    Kocham budyń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałam je, bo bardzo mi się podobają :D Huskana - dziękuję bardzo za zdjęcia xD

      Usuń
  2. Uwielbiam Owczarki Australijskie, a Kentucky jest wyjątkowo śliczny :D Z pewnością będziemy zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kentucky psuper wygłąda na torze agility :*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy