Strona Główna

niedziela, 12 stycznia 2014

Nominacja Liebster Blog Award oraz długa część postu :D

Po pierwsze chciałam wam podziękować za 1490 wyświetleń oraz 44 obserwatorów :) Nie spodziewałam się, że ktoś będzie chciał czytać mojego bloga O.o
Dziękuję wam również za tyle komentarzy, ponieważ motywują mnie do pisania kolejnych postów :)

Nominacja Liebster Blog Award :
Nominował nas blog : domnaczterechlapach.blogspot.com

Pytania:
1. Twoja ulubiona rasa psa to... (może być więcej niż jedna)
    Moja ulubiona rasa to oczywiście owczarek australijski, syberian husky, rottwailer i wiele innych ras :)

2. Jak wybrałaś swojego pupila?
    Mojego pupila wybrałam tak : kiedy znalazłam hodowlę Preeminent Line i widziałam na zdjęciach
   pięknego szczeniaka wiedziałam już, że muszę go mieć. W hodowli miałam do wyboru dwa pieski   blue merle : jeden był spokojny a drugi niegrzeczny i wiedziałam, że w tym drugim piesku jest coś niezwykłego,więc go wybrałam jako mojego pupila :)

3. Dlaczego właśnie ta rasa?
  W czwartej klasie podstawówki oglądałam jakiś film gdzie właśnie był owczarek australijski od tej pory podoba mi się ta rasa, potem dużo czytałam na temat tej rasy i tak jakoś zakochałam się w tej  rasie :)

4.Od kiedy trenujesz agility?
   Agility trenuje w sumie od kwietnia 2013 roku wtedy zapisałam się na pierwszy kurs :)

5. Wzięłabyś psa ze schroniska?
   Tak wzięłabym.

6.Co myślisz o pasieniu?
   Sądzę, że to fajna sprawa oraz jest to super, ponieważ pies pokazuje swoją naturę w swoim żywiole    i jest wtedy szczęśliwy, że wykonuje swoją pracę :)

7. Jaką karmą karmisz swojego psa?
    Na początku karmiłam psa karmą Dog Chow, ale od wrześnie zmieniłam mu karmę na Brit  Premium.

8.Lubisz robić zdjęcia?
   Tak, uwielbiam robić zdjęcia, ale tylko i wyłącznie zwierzętom :)

9. Skąd wziął się pomysł na bloga?
    Koleżanka mnie na mawiała, żebym zrobiła bloga, więc się zgodziłam.

10. Wolisz spędzać czas w domu czy na dworze?
     Wolę spędzać czas na dworze :)

11. Co najbardziej lubisz pić?
     Najbardziej lubię pić coca-colę :D

A teraz długa część postu :
 
   22 grudnia spotkałam się z koleżanką oraz Huskaną wraz ze swoimi psiakami. Była świetna atmosfera :)
W tym dniu byłam bardzo dumna z Kentucky'iego, ponieważ to była jego najdłuższa jazda w autobusie. Pierwszy raz spał w tym pojedzie oraz był spokojny i nie interesował się ludźmi :)



                                                                    Zuza
  



                                                       łapki od Kentucky'iego


Po nowym roku w końcu przyszedł szarpak polarowy Dog Chow . Pierwszy raz zakupiłam szarpak polarowy i jest rewelacyjny :)  Kentucky super się nakręca i jest zadowolony :D


   
   Plany na ten rok :

   - 29.03.14  Toss & Fetch bez tajemnic - seminarium dogfrisbee z Dominiką Piszczek
   - W kwietniu Międzynarodowa Wystawa Psów Rasowych w Opolu
   - Kurs średnio-zaawansowany  we FLOW
   - Może pojedziemy na LADC
   - Treningi z frisbee i jeszcze jakieś seminaria
   - W czerwcu Międzynarodowa Wystawa Psów Rasowych w Krakowie
   - Obóz agility i frisbee w Annówce
   - W lipcu Krajowa Wystawa Psów Rasowych w Będzinie
   - W wakacje zakup lustrzanki ( jeśli będzie mnie stać )
  
  I na koniec :


   Do wiedziałam się u weterynarza, że Kentucky'iego muszę trochę odchudzić, więc będzie mieć dietę i spróbuję mu dostarczyć więcej aktywności. Mam pytanie do was : co zrobić, żeby psa odchudzić? Macie jakieś sugestie?

   Dziękuję wam za rady, które otrzymałam od was w komentarzach na poprzednim poście :) Będę z tych rad korzystać :) W jednym komentarzu padło kastracja psa, ale na razie nie mam zamiaru, żeby Kentucky'iego wykastrować ;) Będę ćwiczyć nad rozproszeniami a w szczególności u psiaka z zapaszkami xD


Pozdrawiamy: Dominika&Kentucky :-)

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajne pytania i odpowiedzi :).
    Ja też karmię Emeta Britem Premium, z tym że Lamb&Rice.
    Super, że jedziecie do Annówki. Ja bym pojechała na taki typowy obedience, ale nie widziałam takiej oferty :D.
    Z tym odchudzaniem to nie taka prosta sprawa :). Na pewno dawaj mu taką dawkę karmy jak jest na opakowaniu, a jeśli podajesz smakołyki to odmierzaj ich wagę mniej więcej od dziennej dawki karmy. No i najważniejszy ruch, ale myślę że Twój psiak go ma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia.:) Szarpak też, ile płaciłaś? Trzymam kciuki za Wasze plany. Nie mam pojęcia jak odchudzić psa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe ja mojego Niko muszę trochę pogrubić ;) nie no żartuję, ale to straszny niejadek! :) super plany na ten rok mam nadzieje ze uda sie wszystko zrealizowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. My chyba też pojedziemy do Annówki :) Nasz szarpak polarowy szybko się zepsuł. Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też muszę psa odchudzić, a mam 6 dni do wystawy i nie mam pojęcia jak :) Walka z czasem.

    Ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. My też sie raczej do Ann wybieramy :D
    Śliczne fotki, gratuluję nominacji :D
    Ile zapłaciłąś za szarpak? :3
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, gratuluje tylu sukcesów! :D A co do odchudzania, to trzymać się ściśle porcji, nawet jak dostaje smaki, i bieganie też pomaga, ogólnie regularny ruch :) Dużo macie rzeczy na głowie w tym roku, super! :) My może też wybierzemy się do Annówki, ale raczej na obedience, może jak będzie z agility to się skusimy. W każdym razie powodzenia w realizacji nowych planów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny ten szarpak :D Naprawdę bardzo śliczne zdjęcia robisz.Mam nadzieje że wasze plany wypalą trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm... Jak odchudzić psa to nie wiem - mój pies nigdy nie miał z tym problemu ;), więc nie pomogę ;). Świetny szarpak! :D Gratuluję nominacji.
    Pozdrawiamy serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. u Baddy'ego zawsze było wszystko pięknie z wagą,waży 30kg. a na Labki powinny ważyć od 30-35kg. więc jest u nas bardzo dobrze. :) ja mam manię iż bardzo kontroluje jego wagę i nie pozwalam innym dokarmiać psa.nie wiem czy zabierasz ze sobą smaczki na spacery czy nie ale jeżeli tak to tyle ile bierzesz na spacer tyle odkładaj z jego posiłku.postaraj się by pies baaaardzo dużo biegał i wracał do domu padnięty. :D szkoda że nie są wakacje bo miałabyś z górki,wtedy jest więcej czasu itd. jeżeli chcesz to napisz do mnie na facebooku --> Ola Mikulska.tam popiszemy bo moja znajoma odchudzała swoje suczki i z takich świnek zrobiły się z nich chudzinki.

    pozdrawiamy i powodzenia
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe plany. Możliwe, że też wybiorę się w Codą na wystawę do Opola :)
    Mi weterynarz mówił, że powinnam odchudzić Lady (7 letnią Spanielkę), jednak istnieje fakt, iż ćwiczyłam z nią długi czas agility i obi, gdzie wyrabiałyśmy spanielowate mięśnie. Lady nie jest gruba, tylko umięśniona, co vet przyznał dopiero wczoraj po pełnym "wymacaniu" rudej :)

    Zapraszam do nas: codabordercollie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam zamiar wybrać się na Toss & Fetch bez tajemnic - seminarium dogfrisbee z Dominiką Piszczek, lecz zabrakło miejsc... =(
    My planujemy głównie w tym roku duuużo agilitować!
    Nareście nasz własny torek + seminaria w okolicy.
    Mój Beny ma typowo sportową sylwetkę, waży około 30kg przy innych goldenach wygląda jak nie dożywiony =P Jego tata waży 38kg, a brat 43kg - to spora różnica...
    Jak na razie mój psiak ma przerwę po zakończeniu sezonu, a na wiosnę pewnie znowu zaczną się treningi i kilka kg spadnie =)

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że zapowiada się bardzo pracowity rok:) Życzę powodzenia a co do odchudzenia psa to przychodzi mi do głowy na pewno ograniczenie jedzenia i dużo ruchu, ale wydaje mi się, że tego Twojemu psiakowi nie brakuje;p A jeśli chodzi o kastrację, to ona raczej nie działa odchudzająco, są nawet tacy, którzy twierdzą, że jest odwrotnie, choć podobno błędnie.Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No, no plany to macie ambitne :p wytrwałości i powodzenia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy