Strona Główna

sobota, 6 grudnia 2014

Mikołajki i nie tylko...

 Dziś mikołajki i co raz bliżej do świąt z czego bardzo się cieszymy :)

 3 grudnia spełniło się moje kolejne marzenie a mianowicie dostałam lustrzankę. Musiałam bardzo długo zbierać na swój sprzęt i w końcu się udało :)
Jest to canon 600D + kit 18-55 + industar 50mm/f.2,8
A tak co u nas?
 Ćwiczymy od dwóch miesięcy świadomość ciała i zadu. Kentucky potrafi cofać się i wchodzić zadkiem na różne przedmioty :D Teraz tylko musi się nauczyć chodzić tyłem po schodach ;)
Ćwiczymy także technikę skoku ze względu na to, że Kentucky ląduje na tylne łapy. Szczerze jest ciężko nauczyć go ładnego lądowania, ale się nie poddajemy :) Czasami ładnie wyląduje, ale to się zdarza bardzo rzadko xD
Jeśli chodzi o motywację to jest bardzo duża poprawa. Kentucky uznał, że będzie chodzić na kontakcie :P i właśnie tak robi, ale z własnej woli co jest najlepsze. Idziemy na spacerek a ten idzie i patrzy się na mnie, a ja mówię"koniec" a ten dalej patrzy się :D motywacja na zabawki też się bardzo  poprawiła, idziemy na przód :)
A tu kilka zdjęć nowym aparatem :)

 Nie wiem czy Kentucky dostanie coś na święta. Niestety brak pieniędzy, wszystko zostało wydane na lustrzankę :P Teraz muszę zbierać na prawko a potem zacznę odkładać pieniądze na drugiego psa, ale dopiero będzie chyba za 4 lub 5 lat :P

Pozdrawiamy: D&K :-)

21 komentarzy:

  1. Zdjęcie przy światełkach jest genialne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są cudne, ale próbuj nie ucinać Kentucky'iego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę nowego sprzętu : P ! Super "robicie" zdjęcia . Kentucky jest bardzo fotogenicznym modelem <3 !

    Zapraszam na imieninowego posta do Mikołaja :
    ckcs-working.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje spełnienia marzenia o aparacie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiamy, Ola i Piano

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia i śliczny pies ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Śliczne zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję aparatu i czekam na więcej zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. My też niedługo zaopatrujemy się w Canona 600D :)
    Gratuluję i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje aparatu, wiem, co to za radocha jak się go wreszcie ma :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Dominika gratuluje sprzętu! Powodzonka w foceniu. Zdjęcia już są wspaniałe, czekam na więcej - na pewno co zdjęcie będzie piękniejsze.

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy
    http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje samozaparcia! :) Ja teraz planuję odkładać na 3 obiektyw... :) A jeśli chodzi o święta to tak zaszalałam, że psy będą pływać w prezentach :P

    Super że macie takie postępy! :) A ja znów muszę pracować od nowa - Ru totalnie nie zna takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę sprzętu do focenia :) Ja w święta zawsze mogę się wyżyć i bez skrupułów kupić multum nowych zabaweczek :D My też sobie ćwiczymy świadomość zadu, ogólnie Abi zasuwa tyłem w każdym kierunku, wszystkimi sposobami, slalomuje tyłem, chodzi po schodach, podnosi nogi, wchodzi na przedmioty itd. ale postanowiłam, ze pora najwyższe, zacząć robić ,,stójkę" ;) Zobaczymy co z tego wyjdzie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny pies oraz lustrzanka! :D
    Zdjęcia także, ale troszkę rozmazane wyszły. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia. Pozdrawiamy W&T&T i zapraszamy na naszego bloga tosiaandtosiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też miał zawitać canon, ale wyszło jak wyszło i mam nadzieje, że na nikonie się nie zawiodę ;D
    Gratuluję spełnienia marzenia! No i oczywiście też życzę dalszych sukcesów z Kentucky(m) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Macie teraz super sprzęt, zrobiłaś śliczne zdjęcia. Ja bardzo chciałabym dostać lustrzankę, ale niestety dostanę ją dopiero za pół roku. Pozdrawiam: http://zpamietnikaschroniskowegozwierzaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne te Twoje fotki! Gratulacje nowego sprzętu :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Mamy nadzieję że plany się powiodą ! Wesołych Świąt ♥ Piękne zdjęcia :)
    zapraszam ;p
    kudlata-luka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluje aparatu ! ja może za rok ;p cudnego masz psa ;)
    Obserwuje was i również zapraszam was do nas: goldenszastek.blogspot.com
    Pozdrawiamy ^^

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy