Strona Główna

sobota, 20 maja 2017

Cały czas cisza...

 Ponownie pojawiła się cisza na blogu z mojej strony, ale po części wiecie jak to jest gdy matura zbliża się wielkimi krokami i wszystkie plany lecą w gruzach ;) Yup, u mnie tak się stało czy chciałam czy nie musiałam zrezygnować z kilku ważnych rzeczy dla mnie. Na szczęście matury dobiegły końca i w końcu mam czas dla siebie no może tak po części, bo w dodatku mam pracę gdzie mogę odkładać pieniążki na obiektyw i różne cudeńka, ale w moim przypadku muszę na poważnie zacząć oszczędzać. Najgorzej gdy chcesz zrealizować listę "must have" a wypłata płacze... Yup minus maniaka ;P 


 Chciałam Wam oznajmić, że wracam do bloga i mam nadzieję, że będziecie chętnie do nas zaglądać i czytać o naszych poczynieniach! :) 
Mogę powiedzieć, że Kentacz bardzo się zmienił co do motywacji (będzie na ten temat osobny pościk) a w dodatku przyśpieszył we flyballu mimo, że w tym roku dopiero zawitaliśmy 2 razy a Kentacz z treningu na trening łapie świetne postępy! :) Nigdy to nie będzie torpeda, ale ważne, że się stara :D 
 Niestety musiałam zrezygnować z Latającej Akademii (dalej płacze, że nas tam nie było...), ale za to już jutro wybieramy się na seminarium z Julią Zaborowską! Oczywiście możliwe, że relacja pojawi się na blogu a przede wszystkim będzie post o szaleństwie zakupowym, czyli to co lubicie :D 
Jak na razie tyle z naszej strony, więc do usłyszenia! 

Pozdrawiamy: D&K :-)

5 komentarzy:

  1. Dobrze, że wracacie, brakowało was! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy na nowe posty! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ten problem - jest kilka rzeczy na mojej liście ,,must have", i jest tego naprawdę niewiele. Za to ceny tych kilku drobiazgów są wysokie, a moja wypłata marna. No cóż, przez najbliższych kilka miesięcy zadowolę się groszami, a później będę szaleć z zakupami :D

    Oczywiście czekamy na nowe posty! U nas na blogu przez chwilę też zawiało pustką - każdemu się zdarza, w końcu...nie samym internetem się żyje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że nie tylko u mnie była cisza :P
    Czekam na posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekamy na posty i na pewno będziemy śledzić :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy